το πιό φθηνό 125άρι παπί


Στο φυλλάδιο του πολυκαταστήματος ALEX PAK το είδαμε.

Τετράχρονο μάρκας CHEETAH στα 699 ευρώ με 1 έτος εγγύηση ή 6.000 km. Πρέπει να είναι το φθηνότερο στα κυβικά του, δεν κόβουμε βέβαια και το κεφάλι μας, αν τυχόν έχετε επισημάνει κάτι άλλο σε χαμηλότερη τιμή στείλτε ένα email στο topiofthino@gmail.com και ενημερώστε.

Με 56 ευρώ το κυβικό πάντως μιά χαρά ευκαιρία ακούγεται αν και σίγουρα ο παράγοντας ΒΛΑΒΕΣ είναι καθοριστικός.

Γιά σιγουριά, βρείτε κάποιον κάτοχο του συγκεκριμένου δίτροχου και ρωτήστε τον πρώτα.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εγώ το πήρα και για τα λεφτά του είναι μια χαρά!Η εγγύηση είναι μούφα από την άποψη ότι για να σε καλύψει πρέπει να πληρώσεις άλλο ''μισό'' παπί στα service.(εξουσιοδοτημένα service ιδιωτών και ο καθένας ζητάει ότι..γουστάρει!!!-για το πρώτο μου ζήτησαν από 35-65ευρώ και για επόμενα μου είπαν κάτι για 90άρες-μη τρελλαθούμε...)
Προτείνω όποιος το πάρει να κάνει το πρώτο (στα 300κμ το δίνει)έτσι μέχρι το δεύτερο που είναι στα 1000 ότι είναι να βγάλει από ζημιές συνήθως το έχει βγάλει.
Η μάρκα του είναι Sukida (victor 125-3) αν και έχει φέρει και άλλες μάρκες και όλα τα ονομάζει Cheetah,από ότι κατάλαβα βρίσκει ομαδικές προσφορές από stock εταιρειών που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο.
Τα λάστιχα θέλουν άλλαγμα στα 500κμ μου πέταξαν ''βυζί'' αλλά η εγγύηση τα καλύπτει μέχρι τα 100κμ.Ένα κατασκευάστικό ελλάτωμα μου το άλλαξαν όσο ήμουν μέσα στην εγγύηση χωρίς πρόβλημα,ελπίζω να υπάρχει παρακαταθήκη ανταλλακτικών και στο μέλλον(και λογικές τιμές).
Μέχρι στιγμής έχω κάνει γυρω στα 1500 κμ και όλα καλά..φτού, φτού

Ανώνυμος είπε...

ααα και η εξάτμιση πέταξε κάτι σκουρίτσες (λίγο νωρίς δεν είναι?)

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ CHEETAH ΟΤΙ ΣΕ ΣΙΔΕΡΟ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΦΑ.
ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΠΑΣΕΙ ΟΙ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ Η ΜΑΝΕΤΑ ΚΑΙ Η ΣΤΕΚΑ
ΟΛΑ ΤΟΥ ΤΑ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ HONDA.
ΤΩΡΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΤΗ ΣΧΑΡΑ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΩ ΜΙΑ ΠΙΟ ΓΕΡΗ